среда, 3 августа 2011 г.

תזכורת

שלום בנות יקרות!

אז איך היה לכן השבוע להצטלם כל פעם לפני היציאה מהבית?
האם עצם העובדה שצריך להצטלם מעלה את המודעות לטיפוח ולבחירת בגדים יותר מהרגיל?

כמובן שזאת לא הייתה המטרה העיקרית שלי אלא יותר איסוף מידע מכיוון שפגישתנו תהיה מוגבלת לשעתיים בלבד. ולכן חשוב לי לאסוף כמה שיותר מידע עבורכם לפני על מנת לתכנן את הפגישה שלנו באופן אפקטיבי.

ובכל זאת אתן מוזמנות לענות  בסוף הפוסט ובינתיים נעבור לעניינינו.

להלן תזכורת קטנה שהכנתי לכל המעוניינות בפגישת סטיילינג:

1. עד יום שישי זה יש להעביר אלי למייל את כל התמונות שצילמתן השבוע. המייל שלי: 

 נא לא לשכוח לצרף תמונת פנים אחת בגודל בינוני שצולמה באור יום ובאיפור מינימאלי..2

3. נא לציין בגוף המייל:

 - שם פרטי
 - תעסוקה עיקרית (גם אם אני מכירה אותך מקרוב, עדיין חשוב לי להבין איך את מגדירה את העיסוק שלך)
- מטרות הייעוץ (למה את פונה אליי? מה את רוצה לקבל מהפגישה?)
- סוג השירות המועדף (ייעוץ + עבודה מול הארון הקיים או ייעוץ + מסע קניות מקוצר).

בתחילת שבוע הבא כל מי שתעביר אלי תמונות בזמן  תקבל טופס השתתפות עם מגוון שאלות. על גב הטופס תמצאו תאריך אחרון למילוי והחזרת הטופס.

אני מאחלת לנו המון בהצלחה ועבודה מהנה!

0 comments:

Отправить комментарий