четверг, 28 июля 2011 г.

סטיילינג און דה האוס


 לכל החברים שלום וברוכים הבאים לבלוג החדש והריק שלי!  :)                             
      
   
   קודם כל אני רוצה להגיד תודה על כל התגובות היפות והאיחולים שקיבלתי בנוגע לסיום קורס סטיילינג וקורס ליועצי תדמית אישיים. בימים אלו, כפי שהבטחתי לכם ולעצמי, אני מתחילה מתן יעוץ תדמית חינם. על מנת לספק לכם יעוץ מקיף ואיכותי ככל האפשר הכנתי פורמט עבודה שעל פיו אנחנו נעבוד. אני רוצה לציין שלא יבוצעו ייעוצים בפורמט הרגיל המפורט כאן. כל המעוניינים דווקא בפורמט הנ"ל מוזמנים לפנות אלי באופן אישי. אני גם מצטערת מראש על הטון הפורמאלי של ההסברים אך על מנת לייעל ולמקסם את התהליך נצטרך לעזור אחת לשניה/שני להיות מדויקים, מעט פורמאליים וכמובן לעמוד בזמנים.


מה כן תקבלו?
  
    כל יעוץ ללא תשלום יתבצע לפי הסדר הבא: השארת תגובה בסוף פוסט זה, צילום עצמי במהלך שבוע אחד, מילוי טופס,  פגישה איתי של שעתיים באור יום הכוללת את הייעוץ עצמו ועבודה מול ארון הבגדים הקיים (ללא סידור ארון) או פגישה בקניון אשר כוללת יעוץ ומסע קניות מקוצר. במהלך השבוע שלאחר הייעוץ ניתן לפנות אלי במייל עם שאלות שונות. בערך שבוע לאחר הייעוץ תקבלו ממני חומר מודפס המסכם את הייעוץ, כולל תמונות של הגזרות המתאימות לכם, צבעים, פתרונות "במה" ו"הסתרה" וחומר רלוונטי אחר.

  
מה אני אקבל?

   כפי שאמרתי הייעוץ הוא ללא תשלום אך ישנם כמה דברים שארצה לקבל מכם. ראשית כל: פידבק ישר ואמיתי מודפס – אותו ארצה לקבל למייל במהלך השבוע שלאחר שתקבלו את הסיכום המודפס ממני. שנית, אבקש אישורכם לפרסם כמה מהתמונות שנצלם במהלך הייעוץ. לחלק מהייעוצים אגיע עם אחותי שהיא צלמת
פורטרטים ואירועים.


מה צריך לעשות בשביל להשתתף?

   קודם כל יש להשאיר תגובה לפוסט זה הכוללת את השם שלכם, גיל, מייל, תעסוקה עיקרית ,מטרת הייעוץ (למה אתם פונים אלי?) וסוג השירות המועדף (יעוץ בבית או מסע קניות מקוצר). שנית, יש להתחיל לצלם את עצמכם במשך שבוע שלם לפני כל יצאה מהבית (עבודה, בילוי, טיול עם הכלב). יש להצטלם באור יום (כשניתן), על רקע נייטרלי, בגובה מלא, ללא פוזות מגניבות וללא זוויות מצלמה מוזרות המעוותות את הגוף (כמו בתמונה הראשונה של יוליה ולא כמו בתמונה האחרונה!).
בנוסף, יש לעשות תמונת פנים אחת, בגודל בינוני, עם איפור מינימאלי ככל האפשר.

ניתן לעשות תמונות בפלאפון אך יש לשמור על הנאמר לעיל.

  ביום חמישי הבא יש להעביר את כל החומר המצולם אלי למייל . בשל מגבלות זמן קשות  לא אוכל לייעץ לכל המשתתפים ולכן העדיפות תינתן לבעלי תמונות ברורות במיוחד. במידה וכמות הרוצים לקבל יעוץ (בעלי תמונות העשויות לפי הכללים) תעלה על 5– אחליט על פורמט נוסף שבמסגרתו יינתנו ייעוצים נוספים מחו"ל.

   לצערי לא יתקבלו תמונות לאחר יום שישי הבא.
 
 לאחר מיון התמונות כל המשתתפים יקבלו ממני טופס השתתפות עם שאלות מאתגרות שיאפשרו לנו להבין את הצרכים הייחודיים שלכם מבחינת הביגוד. יחד נבהיר ונחדד את מטרות הייעוץ ונבחר יום מתאים לביצוע הייעוץ בפועל.

 תודה על תשומת לבכם והמשך לילה סוער!
3>  3>  3> 

2 comments:

shicka комментирует...

test

Анонимный комментирует...

записываюсь ))) Karla_1

Отправить комментарий